środa, 30 kwietnia 2014

BEZGLUTENOWA PIZZA

Składniki do Ciasta na pizzę można kupić w sklepie: 

 www.sklepbezglutenowy.com.pl

Przepis Schar.
SKŁADNIKI

Ciasto:
300 g mąki Mix it ! (lub inna)
1/2 opakowania drożdży instant
220 ml wody
1-2 łyżki oleju

                                                DROŻDŻE  INSTANT MIX IT - MĄKA UNIWERSALNA

Dodatki:
sos pomidorowy lub ketchup bezglutenowy, szynka, ser żółty, oregano. 
Moje dodatki: pomidory, tuńczyk, ser mozzarella, pieczarki, oliwki, ser żółty. Za każdym razem moja pizza ma inne dodatki :)

Przygotowanie:

Mąkę wymieszać z drożdżami suszonymi i solą, dodać letnią wodę. Wyrabiać (można wyrabiać mikserem, ja wyrabiałam w misce łyżką,) około 5 min. Na końcu dodać olej, krótko wyrobić (tylko tyle, aby olej połączył się z ciastem). Przygotować okrągłą foremkę do pieczenia o średnicy ok. 27 - 28 cm, posmarować tłuszczem i oprószyć np. mąką ryżową lub wyłożyć papierem do pieczenia. Ciasto przełożyć do foremki i odstawić w ciepłe  miejsce do wyrośnięcia. Gdy podwoi swoją objętość (ok. 30 - 40 minut), posmarować sosem pomidorowym (ew. ketchupem), wyłożyć przygotowane dodatki, posypać oregano i startym żółtym serem (ja miałam ser w plasterkach, dlatego wycięłam paski). Do rozgrzanego piekarnika włożyć naczynie z niewielką ilością wody (do zaparowania). Pizzę piec w temp. 200 - 220 °C przez około 20 - 25 min.


http://www.sklepbezglutenowy.com.pl/
http://www.sklepbezglutenowy.com.pl/

http://www.sklepbezglutenowy.com.pl/?f=&a=sklep&k=0&q=ketchup





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz